Crossbow Nation banner

kennetic 1.0 beest?

252 views 8 replies 5 participants last post by  oldsparky  
#1 ·
Ik heb een paar Beast Broadheads besteld en een paar van hun oefenpunten. Kan ik de oefenpunten in het kennetic 1.0 doel schieten zonder het doel te beschadigen?

#2 · (Edited)
De Kinetic 1.0 is geen broadhead target. Rubber mulch target is zeer kosteneffectief en werkt goed. Je kunt een zoekopdracht uitvoeren en meerdere threads vinden over de Mulch Bucket, een simpele doos gevuld met rubber mulch werkt ook…
Image
Rubber mulch aan de linkerkant (JB Welded Swat XMag CPX) en een vervangende hoes voor de Morrell 450 Plus gevuld met oude kleding (Field Point). Die pijlen kwamen uit een TX440 @ 50 yards

#4 · (Edited)
Sorry, ik zag niet dat je vroeg naar de oefentips - ik denk dat ik de hele vraag moet lezen voordat ik mijn gedachten deel... 🤷‍♂️

Oefentip is misschien veilig? Ik geef de voorkeur aan het echte werk of zo dichtbij als ik kan komen voor het richten van broadheads - altijd al... Maar als ze dezelfde POI hebben, zou het goed moeten zijn.

#8 ·
Persoonlijk zou ik een 18-1 Rhinehardt gebruiken voor broadheads. Sommige mensen hebben problemen gemeld met mechanische in een mulch emmer doel. Een blob doel is een ander, maar ze zijn zwaar en duur.
Ik heb er een paar dagen geleden een besteld... zou morgen binnen moeten zijn... Ik ben benieuwd hoe hij presteert. Op dit moment gebruik ik een Bass Pro Blackout schuimdoel voor broadheads... moest er al een uitknippen omdat de hele insert eruit trok met de broadhead eraan.