Crossbow Nation banner

KI-sled-fout

193 views 3 replies 3 participants last post by  Blacktail  
#1 ·
Dit is de tweede keer dat me dit is overkomen sinds ik mijn Diesel X kocht, de vorige keer raakte ik gewond. Ik was gewoon wat aan het rondhangen en wat foto's aan het maken in mijn huis en dit ding kreeg me bijna in mijn gezicht, mijn back-up slee leek ook nogal twijfelachtig, dus ik heb hem ingepakt en blijf bij mijn Venom X.
Image

#2 ·
Blij dat je niet gewond bent geraakt.
Dat is een slechte kwaliteit slee. Het touw waarmee de slee wordt gespannen, kan gemakkelijk verdraaien waardoor deze breekt. Dit is het voordeel van het gebruik van een slinger-spaninrichting, omdat deze meer in lijn trekt. Als men een slee zou kunnen krijgen waarbij de haken met een pen zijn verbonden en van aluminium zijn gemaakt. Deze stijl laat de haken individueel bewegen.
Mogelijk zou een machinefabriek er een voor u kunnen bouwen.
Ik wens u het allerbeste.
Zorg goed voor uzelf.

#3 ·
Blij dat je geen letsel hebt opgelopen.
Dat is een slee van slechte kwaliteit. Het touw waarmee de slee wordt gespannen, kan gemakkelijk
verward raken waardoor het breekt. Dit is het voordeel van het gebruik van een slinger-spanmechanisme,
aangezien deze meer recht trekt. Als men een slee zou kunnen krijgen waarbij de haken met een pen
verbonden zijn en van aluminium zijn gemaakt. Deze stijl laat de haken individueel bewegen.
Wellicht zou een machinefabriek er een voor je kunnen bouwen.
Ik wens je het allerbeste.

Zorg goed voor jezelf.
Bedankt Bunny!