Crossbow Nation banner

GROETEN AAN TEN POINT

313 views 4 replies 3 participants last post by  JdSayre  
#1 ·
Image

Image

Image

Dus een paar weken geleden brak de spankabel van mijn Viper s400 tijdens het draaien van de hendel. Ik was ongeveer halverwege toen hij brak. Hij beschadigde de pees, de peesstops, de loop en de spanbouten. Ik had de pees en kabels slechts 54 schoten eerder vervangen. De kruisboog zelf heeft 1000 schoten erop. Ik heb nooit enig bewijs van falen van die spanriem opgemerkt. Ik vermoed dat hij gewoon het einde van zijn levensduur had bereikt. Ten Point heeft alles gerepareerd en ik ben ingeschoten. Hij schoot ongeveer 6 inch hoger dan voorheen. Ik denk misschien vanwege de nieuwe loop, ik weet het niet. Maar de kruisboog schiet geweldig, dat heeft hij altijd gedaan. Dank aan het Ten Point personeel dat er tijdig voor heeft gezorgd.

#5 ·
Ik sta op het punt om een nieuwe te kopen. Ik wacht om te zien of ze iets maken waar ik in 2026 niet zonder kan. Anders blijf ik de oude viper schieten. Ik heb geen interesse in de dubbele riser rail minder bogen. Voor mij is het oude bewezen railontwerp eenvoudig, erg betrouwbaar en gemakkelijk om een pijl te nocken. Overweeg de turbo x, maar mijn huidige pers kan die boog niet persen. Ik wil echt de mogelijkheid hebben om mijn boog af te stellen. Ik gebruik nu een ravin pers. Werkt perfect op bepaalde ten points. Een nieuwe boogpers is erg duur.