Heb de nieuwe hawk zoom ffp vanmorgen getest nadat ik hem gisteren met de lage ringen had gemonteerd. Het glas van de richtkijker is kristalhelder, ik vergeleek hem met de burris ox en ik denk dat hij helderder is; maar dat is alleen van het bekijken van beide, ik heb geen manier om dat te meten. Ik heb hem op 20 yds geschoten en mijn correcties eerst op die afstand gemaakt. Geen problemen op die afstand. Vervolgens stond er dat ik naar 50 moest gaan en hem op die afstand moest afstellen. Ik heb mijn correcties op 50 yds gemaakt en was onder de indruk van hoe nauwkeurig ik schoot met de extra vergroting van de richtkijker op 8x. Ik heb 3 pijlen op een gele sticker geschoten en ben hem gaan controleren nadat ik verschillende correcties had aangebracht. De groep van de 3 pijlen was 1,5 inch op 50 yds. Ik heb hem opnieuw op 50 yds geschoten en ik kreeg een groep van 1,25 inch. Ik was tevreden met de groepen, dus nu zei ik laten we eens kijken wat hij doet op 40 yds. De groep op 40 was dezelfde 1,5 inch. Nu ging ik naar 30 yds, dezelfde nauwkeurigheid; in feite schoot ik op 3 verschillende bullseyes omdat ik dacht dat ik een pijl zou breken als ik een groep op die afstand zou schieten. Ging naar 20 yds, op 20 moet je de bovenkant van het kruis op het midden van de bullseye zetten. Op 20 yds kun je dubbeltjes schieten. NOG een test, ik ging terug naar 60 yds, zo ver als ik kan schieten vanwege enkele nieuwe overhangende takken die vorig jaar zijn gegroeid. Ik heb slechts 2 pijlen op 60 yds geschoten en beide zaten ongeveer 2 inch hoog op 60, maar dat was waarschijnlijk ik, want ik schoot vanaf een veldstatief. IK VIND HET GEWELDIG! ZOOOVEEL BETER DAN DE RICHTKIJKERS MET VASTE VERGROTING! Hawk heeft een geweldig product. Ik ken de mechanica niet; maar ik ben dol op de first focal plane-opstelling en de 8x vergroting. Omdat ik niet goed ben met computers, zou ik foto's van de pijlen hebben geplaatst. Ik heb een paar foto's met mijn telefoon gemaakt, maar weet niet hoe ik ze moet plaatsen. Ik ben blij dat ik de aankoop heb gedaan voor 376,00 dollar, ik denk dat het het waard is.