Crossbow Nation banner

Barnett Whitetail Hunter doel schieten

151 views 4 replies 2 participants last post by  Barnard  
#1 ·
Hallo dames en heren. Ik heb een Barnett Whitetail Hunter kruisboog die ik 4 jaar geleden heb gekocht. Ik gebruik hem voornamelijk voor de jacht op whitetail. Ik heb hem dit jaar ingeschoten zoals elk jaar en mijn pijlen vlogen alle kanten op. Ik heb de windage helemaal naar beneden gedraaid om hem op doel te krijgen. Toen ik hem eindelijk had ingesteld, ging ik naar het wildkamp. Een beetje voorzichtig haalde ik de boog tevoorschijn om er zeker van te zijn dat ik nog steeds ingesteld was. Het was precies de omgekeerde poi van waar ik de dag ervoor was.

Ik doorliep hetzelfde proces als de dag ervoor en weer vlogen de pijlen alle kanten op. Ik heb de scope veranderd van de utg naar een truglo die ik had. Opnieuw, zonder succes. Ik weet niet of het aan de scope ligt of aan de kruisboog. Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad en we weten allemaal dat het jachtseizoen is begonnen.

Zou het de scope base op de kruisboog kunnen zijn? Alle hulp zou zeer gewaardeerd worden. Ook zoek ik een goede back-up kruisboog. Bedankt nogmaals!