Crossbow Nation banner
21 - 39 of 39 Posts
Ik had nog een stoel nodig voor een grondschuilplaats. Hij moest verstelbare poten hebben voor oneffen terrein en een soort rugleuning. Ik kon de stoelen die ik vorig jaar had gekocht niet vinden, vooral niets tegen acceptabele prijzen. Verrekte eekhoorns hebben vorig jaar de stof van de rugleuning van een stoel opgegeten.
Met een mooi kussen zal ik zien of dit werkt. Lichtgewicht, 7 pond. Zo niet, dan moet ik wel $100+ neerleggen! Tenminste, ik heb een douchestoel die ik over een paar jaar kan gebruiken...

View attachment 299491
LOL.. Kijk eens bij de kringloopwinkel of de rommelmarkt, misschien vind je een goedkope stoel, als hij gestolen wordt, ben je niet veel kwijt. Dat hebben we snel geleerd nadat we staanders en grondschuilplaatsen hadden gestolen, koop gebruikt aan het einde van het seizoen op Facebook marketplace voor minder dan de helft.

Ik heb gemerkt dat als je rustig, comfortabel, gemakkelijk en licht nodig hebt, het moeilijk is om een simpele, goedkope zitzak te verslaan. Als je hem waterpas moet zetten, graaf dan gaten, als hij te laag is, voeg dan een binnenbandkussen toe.

Voor permanentere standaards is een bureaustoel erg fijn.

Ik heb een set trigger sticks in mijn blinds die geen steun hebben. Maar ik zou zeggen dat ik 75% van de tijd gewoon uit de losse pols schiet. Ik heb verder geschoten, maar schiet zelden veel verder dan 40 yards als ik zo ver schiet.

Nog een stoel nodig voor een andere schuilplaats. Red n e c k blinds heeft er een in de aanbieding + gratis verzending & 10% korting. Lijkt de vakjes aan te vinken voor mijn behoeften, ben benieuwd als hij aankomt

View attachment 337883

Ik ben een groot fan van Re*Neck, maar na een paar keer gebruik van die stoel tijdens een jacht, vond ik hem naar mijn mening erg oncomfortabel.

Deze is veel beter en erg stil.

Platinum 360° Chair

Ik denk... erover om de Tidewe-stoel uit mijn Sportsmansguide 4x4 verhoogde grondschuilplaats te halen omdat hij vrij zwaar is. Ik schiet op twee bonenvelden die 180° uit elkaar liggen en ik merkte dat ik mijn statief van het ene raam naar het tegenovergestelde raam verplaatste, afhankelijk van de doelen, en de stoel van 23 pond naar de andere kant in die kleine schuilplaats schoof. Misschien zou mijn Millennium 8½lb G100-stoel, die een stuk lichter is, die operatie een beetje gemakkelijker kunnen maken.
Of, koop een andere boog en stoel voor de andere kant van de schuilplaats!!

Discussion starter · #33 ·
Ik bewaar die schop eigenlijk in mijn truck 🤣. Ik heb hem al vaak gebruikt om mijn plekken recht te trekken. Ik zet de meeste van mijn blinds echter op sterk gewortelde taluds. Een stoel met verstelbare poten is een stuk veelzijdiger dan het gebruik van een schop en een bijl.

Discussion starter · #39 ·
Gewicht? Ziet er goed uit.
Zegt 16 pond, mijn weegschaal zegt 13 pond zonder verpakking.

Maar mijn weegschaal heeft de neiging om te liegen als ik erop ga staan 😂

Image

Zeker geen lichtgewicht stoel voor de sluipjacht. Maar perfect om in grondkelders te gooien en daar voor het seizoen te laten liggen.

21 - 39 of 39 Posts