Ik had een Moultrie-camera en ook een kaartlezer, beide geldverspilling.

Heb twee Browning-camera's doorlopen en heb momenteel nog twee werkende. Korte levensduur en hoge kosten, foto's van lage kwaliteit. Het is zeker dat de meeste camera's in China worden vervaardigd en volgens de specificaties van een Amerikaans bedrijf en onder hun naam worden gemaakt. Naar mijn mening betaal je in het geval van de Browning's een hogere prijs alleen vanwege de naam, niet vanwege de kwaliteit.
Ik heb net twee van de GardePro A3 Cams gekocht, voor dezelfde prijs als slechts één van de Browning's. Toen ik ze ontving, zette ik een testgebied in mijn achtertuin op met afstandsmarkeringen in stappen van 10 voet tot tachtig voet, en markeerde ook zijhoeken voor afstanden van 60 graden bij elke stap. Ik testte in schemering, weinig licht, middagzonlicht en 's avonds laat in het donker. De Garde Pros presteerden eigenlijk beter dan de vermelde specificaties en alle foto's waren duidelijk, inclusief nachtfoto's met flits.
Ik zal ze rond half augustus plaatsen voor de echte test en batterijprestaties met Energizer Max AA's.
Tot nu toe ben ik behoorlijk onder de indruk van de GardePro's.