Crossbow Nation banner
101 - 120 of 243 Posts
Het is moeilijk om appels met appels te vergelijken als het om wildcamera's gaat, maar ik ga mijn best doen. De enige variabele zouden de camera's zelf moeten zijn, maar de hoek waarin je een camera richt, kan een enorm verschil maken (vooral op nachtfoto's).

Iemand noemde dat hij de schermlocatie op de GardePro-camera's niet prettig vond, maar mijn duurdere Browning Dark Ops-camera's hebben geen beeldscherm. Ik kan een GardePro-camera opstellen, er langs lopen, teruggaan en naar mijn foto kijken op het beeldscherm. Dat is beter dan een duurdere camera zonder beeldscherm.

Ik heb een paar jaar geleden een likstok gemaakt. Hij hangt aan een touw dat over een tak van een boom is geslagen. Ik vind het fijn om een "no glow"-camera op die plek te hebben, omdat ik daar een goed aantal nachtfoto's krijg. Voor mijn recente GardePro E5-aankopen waren mijn enige "no glow"-camera's een paar Browning Dark Ops-camera's. Hoewel ik daar de afgelopen paar jaar een "no glow"-camera heb gehad, heb ik mijn Browning Dark Ops dit jaar drie keer aangepast, en ik had het nog steeds niet helemaal goed. Ik zit echter thuis met mijn laptop als ik dit besef.

Dus hier is mijn eerste poging (te laag gericht) begin september met de Dark Ops -

Image

2e poging iets beter -

Image

Als je alleen naar dagfoto's zou kijken, zou je denken dat het niet zo slecht is -

Image

Na mijn derde keer dat ik die camera aanpaste, is het veel beter (maar nog steeds iets te laag) -
Image

Dus mijn buurman (die er zelden is/alleen een jachthut) gebruikte zijn kettingzaag, controleerde zijn standplaatsen en wat dan ook in de buurt van deze plek de andere dag. Dus besloot ik camera's op deze plek te verwisselen. Ik kwam toevallig langs de camera nadat hij een nacht buiten had gestaan, en ik had deze ene kleine bok op de camera. Ik wil gewoon dat je de helderheid van de GardePro E5 opmerkt. Het is bijna te helder, en dit is een "no glow"-camera, net als de veel duurdere Dark Ops. Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik deze bij de eerste poging beter heb gericht. Dat wil ik erkennen. De Dark Ops zouden er ook iets beter uitzien als ze iets hoger zouden worden gericht. Zelfs als ze hoger zouden worden gericht, kan ik niet zeggen dat de duurdere Dark Ops dingen zo zouden verlichten als de E5. Je kunt zelf oordelen -
Image

Naar mijn mening is dat een behoorlijk goed nachtbereik voor een "no glow"-camera van $58. Als je hem iets hoger richt, zul je niet zo diep in de bomen kijken met de Dark Ops.

Ik weet niet wat er zo interessant is aan een hangende liaan voor een hert, maar ik heb in oktober zelfs pronkers bij mijn liaan! :)

Image

Discussion starter · #102 ·
Even een review update over de GuardPro A3 camera's die ik deze herfst heb gekocht en gebruikt. Vier camera's op locatie van half september tot gisteren 20 november. Overal van 100 tot 380 foto's per 5-6 daagse periode. Alle foto's overdag of 's nachts waren duidelijk, met overdag foto's geweldig met levendige kleuren. Temperaturen van 70 tot de laatste paar weken tot 20. Met behulp van EverReady Max alkaline batterijen, had ongeveer 80% batterijcapaciteit over. Over het algemeen zou ik ze aanraden, vooral voor hun prijs.

Ik heb ongeveer 16 Garde pro's en heb geen storingen gehad, behalve één waar een beer op heeft gekauwd, de camera werkt nog steeds, maar het scherm is kapot.
Ik heb een paar van de Garde Pre E5 en die hebben een veel beter scherm waarop je de daar gemaakte foto's kunt bekijken.

Mijn derde Browning Dark Ops camera heeft nu problemen. De SD-kaart klikt niet op zijn plaats, waardoor de camera waardeloos wordt. Deze specifieke camera was een vervangende camera van Browning. Hij verving er een die vorig najaar stopte met het maken van nachtfoto's (met gloednieuwe batterijen). Ik heb Browning gemaild over dit nieuwe probleem, maar ze hebben me hierin genegeerd. 3 Dark Ops hebben me nu in de steek gelaten. Ik ben blij dat ik er niet meer in heb geĂŻnvesteerd.

Ik ben officieel klaar met merknamen camera's. Ik heb nog twee Browning Command Ops die werken, maar het zijn goedkopere IR-modellen. Als ze klaar zijn, ben ik klaar met Browning en de andere grote merken.

De GardePro "no glow" camera's zijn een geweldige vondst geweest. Het is niet ongewoon om de E5 voor minder dan $60 te zien. De triggersnelheid, het detectiebereik en de nachtfoto's zijn behoorlijk goed! De batterijduur in de cameramodus is dit najaar ook behoorlijk goed. Ik ben er erg blij en onder de indruk van.

Heb net een oude Browning gesloopt en het lijkt erop dat GardePro de juiste keuze is. Help deze oude man te beslissen welke (E5, E5S of A3S); ze kosten allemaal ongeveer hetzelfde!

• Like
Reactions: wis-redneck
Ik vind de E5-serie leuk vanwege het helderdere scherm als je daar naar foto's wilt kijken. Ik vind het ook fijn dat ze beter vastklikken en hoe de camera aan en uit wordt gezet. Ik denk dat de E5-serie een kleine upgrade is. Ik kan ook niet geloven hoe laag de prijs nu is. Ik gebruik ook ALLEEN Foto.. Ik heb echt bijna geen problemen gehad. Misschien kwam het formaat op de schijf niet overeen en werkte het een paar keer. Ik vind de prijs geweldig.

Discussion starter · #111 ·
Ik heb net een oude Browning gesloopt en het lijkt erop dat GardePro de juiste keuze is. Help deze oude man te beslissen welke (E5, E5S of A3S); ze kosten allemaal ongeveer hetzelfde!
Toen ik met Gardepro sprak voordat ik mijn camera's kocht, zeiden ze dat de A3 beter was voor foto's en de E5 beter voor video's. Ik heb de A3's gekocht. Bovendien verschilden de triggersensoren tussen de modellen. De ene zou zogenaamd beter zijn dan de andere.
Als je verdere vragen hebt, kun je ze altijd e-mailen.

Net de E5S besteld, hoop dat ik de juiste heb gekozen! Ze lijken allemaal erg op elkaar.

Bedankt voor alle hulp. Ik denk niet dat je de A3 meer kunt kopen; daar ben ik begonnen!

Trail Cam Pro had A3 in de aanbieding: 2 voor $120 met gratis verzending en 2 jaar garantie. Ik weet niet zeker of ze nog in de aanbieding zijn. Ik heb 4 A3's en denk erover om er nog een paar te kopen. Het enige probleem dat ik heb gehad, is dat het geluid op één camera soms statisch is. Geweldige camera's voor het geld.

Trail Cam Pro had A3 in de aanbieding, 2 voor $120 met gratis verzending en 2 jaar garantie. Ik weet niet zeker of ze nog in de aanbieding zijn.
Ik heb 4 van de A3's en denk erover om er nog een paar te kopen. Het enige probleem dat ik heb gehad, is dat het geluid op één camera soms statisch is.
Geweldige camera's voor het geld
Als je op zoek bent naar een A3 of E5, loont het om dagelijks op Amazon te kijken. Ik heb de E5 en ze waren rond de $58 toen ik ze kocht. Ze zijn meestal rond de $69, maar die prijs daalt soms een paar keer binnen dezelfde week. Het was laatst onder de $55 met gratis verzending en nu is het vandaag weer terug naar $69.

Als Amazon weet dat ik naar zo'n artikel kijk, sturen ze me ook een melding als het in de aanbieding gaat.

Ik vergelijk mijn E5-camera's met mijn Browning Dark Ops trailcamera's die niet meer werken. Zelfs voor $69 zijn de A3 of E5 een goede prijs-kwaliteitverhouding. Totdat ze me een reden geven om ze niet leuk te vinden, zijn de A3/E5 trailcamera's de enige die ik tegenwoordig zou overwegen te kopen.

101 - 120 of 243 Posts