Persoonlijk heb ik geen interesse in wildcamera's met mobiele verbinding, maar de Hunting Farmer heeft net een recensie uitgebracht over de nieuwe GardePro X66 wildcamera met mobiele verbinding. Ik ben meestal niet trouw aan een merk, maar ik gebruik momenteel alle GardePro E5 wildcamera's (standaard SD-kaartcamera) op mijn eigendom. Ik heb er 5 gebruikt om een inventarisatie te maken van wat er op mijn eigendom staat. Sinds ik ben overgestapt, zijn het de beste wildcamera's die ik ooit heb gebruikt. Ik heb ze meestal in de uitverkoop gekocht ($39,99), en die prijs is niet te verslaan voor een kwaliteitsvolle 'no glow' wildcamera. Voor degenen die geĂŻnteresseerd zijn in wildcamera's met mobiele verbinding, kan deze recensie interessant zijn.
De prijzen op Amazon voor een GardePro X66 kunnen van dag tot dag verschillen, maar de prijs van $62,99 vandaag is niet slecht voor alle functies die deze camera biedt. Wildcamera's met mobiele verbinding zijn niet mijn ding. Ik geef de voorkeur aan eenvoudig, maar ik ben ook niet bepaald de norm.