Crossbow Nation banner
21 - 39 of 39 Posts
Wacht tot je ziet hoe ze zeggen hoeveel ze wegen in hun specificaties en realiseer je dat het zonder richtkijker is. ATA-breedte is altijd een soort belachelijke manier geweest om de breedte van een boog te meten. Ik probeer altijd de situatie te relativeren en als je zo overstuur bent over een 1/2" en het gevoel hebt dat je bent voorgelogen, zet jezelf dan in de schoenen van miljoenen vrouwen die een getal kregen te horen dat een leugen was 😂. De enige reden dat ik moest bewerken, is vanwege een stomme advertentie die altijd in de weg staat van wat ik typ. Ik weet niet zeker of het probleem de site of mijn telefoon is. Het is verdomd irritant om niet te kunnen zien wat je typt vanwege een advertentie 😠

Discussion starter · #22 ·
Sommige van de kruisbogen die worden geadverteerd met een bepaalde combinatie van pijlpuntgewicht, maar worden geleverd met
een zwaardere pijl, weet het bedrijf dat bij gebruik van hun lichtere pijlen en veel schieten de ledematen niet zullen meegaan. Het is gewoon
een reclameverkoopstruc om gelijke tred te houden met andere fabrikanten.
Hier is een voorbeeld met een kruisboog met de voorop gemonteerde riser. Voordat de riser is geïnstalleerd, kunnen de nokken op tijd staan
en waterpas en de voorgestelde as-tot-as-meting kan kloppen. Van de ene nok naar de andere kijkend, staan de boogpees en
kabels in een rechte lijn.
Installeer de riser en wat gebeurt er met de boogpees en kabels? Van de ene nok naar de andere kijkend langs de boogpees,
de meeste kruisbogen, de boogpees bolt op als hij de rail kruist. De reden hiervoor is dat de kabels proberen het einde
van de ledematen naar beneden te trekken. De boogpees probeert het nokuiteinde de ledematen omhoog te trekken.

Deze installatie en reactie, als er geen aanpassing wordt gedaan om de nokken te bevorderen, zal de kruisboog niet de geadverteerde
snelheid halen met het geadverteerde pijlgewicht. De as-tot-as-meting zal ook zijn veranderd sinds de riser is geïnstalleerd.

Het spannen en afschieten van de kruisboog belast de ledematen enorm, als de ledematen niet goed zijn vervaardigd
met behulp van hoogwaardige producten, zullen de ledematen splinteren en mogelijk breken. Als een ledemaat breekt, kan er ernstige schade ontstaan
aan de kruisboog en mogelijk de schutter.

Persoonlijk, het afschieten van kruisbogen zoals ontvangen in voorraadconditie, ledematen zijn gesplinterd en één, de ledemaat brak daadwerkelijk bij 56
schoten. Andere ledematen faalden bij 330 en 1100 tot 1300 schoten waarbij de ledematen splinterden. Alle geschoten pijlen waren 425 en in de 460
graingewicht inclusief de punt. Absoluut geen droogvuren met een van deze storingen. Deze kruisbogen werden geadverteerd als
schieten van 370 grain pijlpuntcombinaties om hun geadverteerde snelheid te bereiken.

Sommige van deze kruisbogen waarnaar ik verwijs, zijn in feite hetzelfde waarbij veel onderdelen uitwisselbaar zijn, maar ze zijn verkocht
onder verschillende merknamen, afhankelijk van welk bedrijf ze nodig heeft.

Voor testdoeleinden heb ik een aantal van deze nieuwe kruisbogen genomen en de ledematen op verschillende manieren opnieuw versterkt, alleen om het splinteren te verbergen
wanneer dit gebeurt..
Het controleren van de kruisbogen wanneer ze zijn gespannen door te meten van de as naar de dichtstbijzijnde rail-voorraad, men zoekt naar een zwakkere ledemaat of een
andere ledemaatafbuiging. De sterkere ledemaat trekt de zwakkere ledemaat dichter naar de rail-voorraad. Het verwijderen van mijn herbevestiging (hoog
kwaliteit elektrische en 250 pond treksterkte kabelbinders getaped op het grote platte gedeelte aan beide zijden van de ledematen als herbevestigingen) de ledematen
waren gesplinterd.

Dit bedrijf is een importeur en controleert hun website voor vervangende ledematen of de complete riser die slechts een paar kost
dollars meer U.S. ze zijn niet in staat om deze onderdelen op voorraad te houden of te importeren. Dit duurt al vele
maanden. Een andere importeur die in feite dezelfde kruisboog onder een andere naam verkoopt, aangezien de kruisbogen hier goedkoper te kopen zijn,
heeft geen vervangende onderdelen op voorraad.

Sommige van deze kruisbogen hebben een composiet rail-voorraad met het holle gedeelte gevuld met een soort schuim om ze lichter te maken. Hierdoor
hebben ze een zeer hoge terugslag waardoor de dradenkruizen in sommige van de dure scopes beschadigd zijn.

Mijn advies als men de snelheid van een kruisboog in voet per seconde wil verhogen, de timing wil aanpassen of snaar- en kabelreparaties wil uitvoeren of
de nodige wisselingen, is het aanschaffen van een eigen boogpers. Dit kan veel tijd en geld besparen bij uitvaltijd, verzending of
de kruisboog meenemen naar een boogwinkel en misschien een extra reis om de boog op te halen.

Ik wens jullie allemaal het allerbeste.
Zorg goed voor jezelf.
Bedankt voor alle informatie, ik ben het eens met alles wat je hebt gezegd. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.

Discussion starter · #23 ·
Wacht tot je ziet hoe ze zeggen hoeveel ze wegen in hun specificaties en realiseer je dat het zonder richtkijker is.
ATA-breedte is altijd een beetje een belachelijke manier geweest om de breedte van een boog te meten.
Ik probeer altijd de situatie te verlichten en als je zo overstuur bent over een 1/2” en het gevoel hebt dat je bent voorgelogen, zet jezelf dan in de schoenen van miljoenen vrouwen die een getal kregen te horen dat een leugen was 😂

de enige reden dat ik moest bewerken, is vanwege een stomme advertentie die altijd in de weg staat van wat ik typ. Ik weet niet zeker of het probleem de site of mijn telefoon is. Het is verdomd irritant om niet te kunnen zien wat je typt vanwege een advertentie 😠
Ze vermelden in hun specificatie op hun webpagina dat het zonder richtkijker is, dus dat weet ik van tevoren. En ze stellen dat de as-tot-as 19 inch is, niet 19 +/- iets. Even ter info, het is 3/4 inch buiten de specificatie. Nadat de kabels en de snaar zijn uitgerekt door het schieten, kan het heel gemakkelijk 1 inch zijn.

Specificaties zeggen 19. Doe het in een pers en voeg draaien toe aan kabels tot het 19 inch is. Ik zou het absoluut niet beschieten met 370 gn pijlen. Koop wat 150 gn koppen. Als het ontploft, zou uw garantie goed moeten zijn, aangezien u binnen de specificaties zat.

Zoals vermeld in Post #4, zullen de buiging van de ledematen en het trekgewicht de as-tot-as-meting beïnvloeden. Zoals u vermeldt
over hun geadverteerde as-tot-as-meting op hun website, moet dat worden weggelaten als ze zich er niet mee bezighouden.

Mensen die op zoek zijn naar een kruisboog zijn geïnteresseerd in de as-tot-as-meting, ook al is dat slechts een richtlijn,
door het type jacht enz. dat ze van plan zijn te doen. Elke afstelling van een kruisboog of een snaar- en/of kabelwissel kan resulteren in
verschillende as-tot-as-metingen.

Aanbevelingen die ik in verschillende berichten heb gelezen, zijn om een tijdje met de kruisboog te schieten om de snaar en/of kabels te laten
zich zetten (uitrekken). De reden hiervoor is dat veel bouwers gewend zijn om te bouwen voor verticale bogen die veel minder trekgewicht hebben
dan kruisbogen, zonder te beseffen dat, tenzij ze upgraden naar een beter product en de spanning verhogen voordat ze worden geserveerd, de boog
snaar en/of kabel zal uitrekken.

Ik wens u allen het allerbeste.
Zorg goed voor jezelf.

Wacht tot je ziet hoe ze zeggen hoeveel ze wegen in hun specificaties en realiseer je dat het zonder richtkijker is.
ATA-breedte is altijd een beetje een belachelijke manier geweest om de breedte van een boog te meten.
Ik probeer altijd de situatie te verlichten en als je zo overstuur bent over een 1/2” en het gevoel hebt dat je bent voorgelogen, zet jezelf dan in de schoenen van miljoenen vrouwen die een getal kregen te horen dat een leugen was 😂

de enige reden dat ik moest bewerken is vanwege een stomme advertentie die altijd in de weg staat van wat ik typ. Ik weet niet zeker of het probleem de site of mijn telefoon is. Het is verdomd irritant om niet te kunnen zien wat je typt vanwege een advertentie 😠
Het is de site, ik heb hetzelfde probleem

Discussion starter · #27 ·
Specificaties zeggen 19. Doe het in een pers en voeg twists toe aan kabels tot het 19 inch is. Ik zou het niet schieten met 370 gn pijlen. Koop wat 150 gn koppen. Als het ontploft, zou uw garantie goed moeten zijn, aangezien u binnen de specificaties zat.
Ik zal een 434 gr bout schieten met hun verlichte nok. Ik zal niets aan de Xbow aanpassen, ik zal het gewoon laten zoals ze het hebben ingesteld. Ik zal er gewoon mee moeten leven.

Discussion starter · #29 ·
Ik verhelp dit probleem door terug te verwijzen naar regel #1. Geloof niets wat je op internet leest.
Als het een keer is gebeurd, dan schaam je je voor KI en als het twee keer is gebeurd, dan schaam je je, niet
Jij Joel
Het spijt me, ik begrijp niet wat KI te maken heeft met Wicked Ridge Raider 400 De-cock. Dat is de xbow in kwestie in mijn bericht. Ik heb de 2 KI verkocht om me te helpen het geld bij elkaar te krijgen om de ruim 900,00 dollar kostende Wicked Ridge Raider 400 De-cock te kopen.

Ik zal een 434 gr bout schieten met hun verlichte nok. Ik zal niets aanpassen aan de Xbow, ik zal het gewoon laten zoals ze het hebben ingesteld. Ik zal er gewoon mee moeten leven.
Hier is een reden waarom, zoals in Post #4, de as-tot-as van de kruisboog niet de 19" zou halen. Wie de boogpees en mogelijk de kabels heeft gebouwd, heeft ze te lang gebouwd. Soms kun je niet genoeg 1/2 of volledige draaien toevoegen om dingen in de specificatie te brengen. De nokken kunnen nog steeds waterpas en op tijd zijn, maar niet de geadverteerde snelheid schieten.

Ik heb twee voorbeelden van vergelijkbare situaties ervaren:
1) De boogpees is een aantal jaren geleden gekocht van een verkoper op EBay die verklaarde dat deze voor een Barnett Ghost 410 was. De boogpees was, voor zover ik me herinner, wel 1/2" of meer te lang. Door draaien toe te voegen, kon deze niet genoeg worden ingekort zonder dat de boogpees verdraaide.

2) Onlangs bestelde ik twee boogpezen voor een ander merk kruisboog. Hun website voor mijn kruisboog toonde 37". Elk pakket was gemarkeerd met 37". Bij het installeren van een boogpees had ik veel meer neerwaartse druk van de ledematen. Door de pees eraf te halen en te meten, met een 1/4" staaf in elke lus, waren de buitenkanten van de staven minder dan 37". Het meten van de buitenkant van de lussen, wat verkeerd is, was waar ze daar 37" kregen. Door alle draaien te verwijderen, kreeg ik 37 1/8". Je hebt wat draaien nodig om sterkte te geven. Door deze pees in mijn kruisboogpers te plaatsen met de accessoires voor het bouwen van de pees, draaide ik heel hoog om te zien of de boogpees zou kunnen uitrekken. Door deze spanning een aantal uren te laten staan, was er absoluut geen rek. Om deze boogpees te gebruiken, moesten de kabels meerdere draaien hebben om mijn oorspronkelijke snelheid van 375 voet te evenaren. Zonder de extra kabeldraaien schoot de kruisboog 350 voet per seconde met dezelfde pijl-puntcombinatie.

De tweede boogpees van de buitenkant van de staven, mat 36 3/4".

Door twee andere identieke kruisbogen van het merk en de serie te controleren, had er een honderden schoten. Deze boogpees mat 37 1/4". Ik heb deze kruisboog waarschijnlijk afgesteld, waardoor de boogpees korter werd. Beide pezen werden verwijderd en gemeten zonder draaien toe te voegen dan wat ze waren toen ze op de kruisbogen zaten.
Door de tweede kruisboog te controleren die nog nooit was geschoten, mat deze kruisboogpees 37 1/2".

Door de website van de boogpees opnieuw te controleren, toonde mijn merk en serie 37", terwijl hetzelfde merk maar een andere serie 37,25" toonde.

Opmerking: de kruisboog waar ik de pees op verving, de pees was gebroken bij de schot onder het pijl-vergrendelingsgebied. De pijl raakte precies in het midden van de 1/4" stip die ik in mijn winkel schoot. Wat de boog redde van het exploderen toen de pees brak, ik heb een tweede laag serving toegevoegd in het pijl-vergrendelingsgebied, waardoor de ledematen vertraagden toen de pees brak.

Door kruisbogen te schieten die pijlen met 1/2 maan-nocks vereisen, ben ik niet beperkt tot de servingdiameter in het pijl-vergrendelingsgebied.

Normaal gesproken heb je misschien geen tweede identieke kruisboog van het merk en de serie om als referentie te gebruiken.

Er kunnen dingen gebeuren.
Ik wens jullie allemaal het beste.
Zorg goed voor jezelf.

Het spijt me, ik begrijp niet wat KI te maken heeft met Wicked Ridge Raider 400 De-cock. Dat is de kruisboog in kwestie op mijn bericht. Ik heb de 2 KI verkocht om me te helpen het geld in te zamelen om de ruim $900,00 Wicked Ridge Raider 400 De-cock te kopen.
Je was niet blij met de specificaties met betrekking tot KI en de werkelijke snelheid in de praktijk en dat had je achterdochtig moeten maken over de "specificaties" van fabrikanten. Ik begrijp je frustratie, maar ik begrijp je woede niet en waarom het zo'n enorme ophef is. Alle fabrikanten plaatsen specificaties die niet overeenkomen of misleidend zijn en dat is verkeerd, het is hier honderden of duizenden keren gepost over fabrikanten die lichte pijlen gebruiken om de snelheid van hun bogen te verhogen, zodat de cijfers er beter uitzien om ze te verkopen. Als een halve inch zo'n groot probleem voor je is, dan zijn er dingen die je kunt doen om dat te "repareren", ja, het zou correct vermeld moeten worden, maar dat is het niet. Ik hoop alleen dat je hier een les hebt geleerd voor de toekomst, misschien 2 lessen. De eerste is, geloof niet alles wat je ziet en de tweede is, laat kleine dingen je niet zo van streek maken, het leven is te kort en te kostbaar om te worden verteerd door woede of haat.

Discussion starter · #32 ·
Je was niet blij met de specificaties met betrekking tot KI en de werkelijke snelheid in de echte wereld, en dat had je achterdochtig moeten maken over de "specificaties" van fabrikanten. Ik begrijp je frustratie, maar ik begrijp je boosheid niet en waarom het zo'n groot probleem is. Alle fabrikanten plaatsen specificaties die niet overeenkomen of misleidend zijn en dat is verkeerd, het is hier honderden of duizenden keren gepost over fabrikanten die lichte pijlen gebruiken om de snelheid van hun bogen te verhogen, zodat de cijfers er beter uitzien om ze te verkopen. Als een halve inch zo'n groot probleem voor je is, dan zijn er dingen die je kunt doen om dat te "repareren", ja, het zou correct vermeld moeten worden, maar dat is het niet. Ik hoop gewoon dat je hier een les hebt geleerd voor de toekomst, misschien 2 lessen. De eerste is, geloof niet alles wat je ziet en de tweede is, laat kleine dingen je niet zo van streek maken, het leven is te kort en te kostbaar om verteerd te worden door woede of haat.
Sorry, ik heb nooit gezegd dat ik boos was. Gewoon teleurgesteld en hardvochtig over het feit dat 10 punten de boog in handen hadden en zeiden dat ze hem zelf niet terug in de specificaties konden aanpassen. Als de fabrikant hem niet kan aanpassen, kan niemand anders dat ook. Ik hoop dat je nooit iets koopt dat niet is zoals de fabrikant heeft aangegeven.
Fijne dag.
En even ter info. Ik heb de KI naar een boogwinkel gebracht en ze hebben de boog afgesteld en de snelheid dicht bij de door de fabrikant opgegeven snelheden gekregen.

Ontmoedigen, en

Sorry, ik heb nooit gezegd dat ik boos was. Gewoon teleurgesteld en hardvochtig met het feit dat 10 punten de boog in hun handen hadden en zeiden dat ze hem zelf niet terug in de specificatie konden aanpassen. Als de fabrikant hem niet kan aanpassen, kan niemand anders dat ook. Ik hoop dat je nooit iets koopt dat niet is zoals de fabrikant heeft aangegeven.
Fijne dag verder.
En even ter info. Ik heb de KI naar een boogwinkel gebracht en ze hebben de bogen afgesteld en de snelheid dicht bij de door de fabrikant aangegeven snelheden gekregen.

ontmoedigen, en
Tenpoint heeft hier meerdere keren gezegd dat ze de ongecockte ata niet gebruiken om de boog op te zetten. Net als elk veld dat de technicus misschien niet kan, misschien niet mag of gewoon anders is opgeleid. Je bent te veel gefixeerd op het feit dat de ata die ik heb gespannen niet overeenkomt met de geplaatste specificaties. Bunnyrabbit heeft veel ervaring en is uiterst behulpzaam en schrijft bijna alles heel grondig, maar voor mij te langdradig en hij heeft waarschijnlijk uitgelegd hoe je de ata kunt bereiken waarvan je vindt dat de boog hem zou moeten hebben. Ik zou de ata kunnen instellen en weet helemaal niet veel, verdomd zeker niet de tools hebben waartoe de tenpoint-technici toegang hebben. Ze matchen alle ledematen aan elkaar. Als je toegang hebt tot een pers of hier vraagt, is er waarschijnlijk wel iemand bij jou in de buurt die er een heeft. Druk de boog in en draai alle kabels evenveel strakker. Alleen al van dit jachtseizoen was mijn belegering ver uit de tijd, beide punten stonden aan de buitenkant van de ledematen. 2,5 draai aan elk en het was op tijd en de ata was aan.

Discussion starter · #34 ·
Tenpoint heeft hier meerdere keren gezegd dat ze de ongecockte ata niet gebruiken om de boog in te stellen. Net als bij elk veld dat de technicus mogelijk niet kan, mogelijk niet mag of gewoon anders is opgeleid. Je bent te veel gefixeerd op het feit dat de ata die ik heb gespannen niet overeenkomt met de geplaatste specificaties. Bunnyrabbit heeft veel ervaring en is uiterst behulpzaam en schrijft alles zeer grondig, maar te langdradig voor mij en hij heeft waarschijnlijk uitgelegd hoe je de ata kunt bereiken waarvan je vindt dat de boog die zou moeten hebben. Ik zou de ata kunnen instellen en ik weet helemaal niet veel, maar heb zeker niet de tools waartoe de technici van tenpoint toegang hebben. Ze matchen alle ledematen aan elkaar. Als je toegang hebt tot een pers of het hier vraagt, is er waarschijnlijk wel iemand bij jou in de buurt die er een heeft. Druk de boog in en draai alle kabels evenveel strakker. Alleen al van dit jachtseizoen was mijn belegering ver uit de tijd, beide punten stonden aan de buitenkant van de ledematen. 2,5 draaiingen op elk en het was op tijd en de ata was aan.
Bedankt meneer,
Voor alle goede informatie, ik heb de boog vandaag teruggekregen en de A naar A is net geen 3/4 inch buiten de specificatie. Ik heb geen pers en laat het gewoon zoals het is. Ik wil mijn garantie niet ongeldig maken. Ik heb hem door de chronograaf geschoten en kreeg 374,375, 376 fps. Dus ik noem het 375 en ben blij, en hoop dat ik geen problemen heb.

Dank u, meneer,
Voor alle goede informatie, ik heb vandaag de boog teruggekregen en de A tot A is net geen 3/4 inch buiten de specificatie. Ik heb geen pers en laat het gewoon zoals het is. Ik wil mijn garantie niet ongeldig maken. Ik heb het door de chronograaf geschoten en kreeg 374,375, 376 fps. Dus ik noem het 375 en ben blij, en hoop dat ik geen problemen heb.
Graag gedaan, meneer.
Als het geweldig schiet, dan is dat echt wat er toe doet. Je zou altijd een foto van bovenaf van de nokken en de timingmarkeringen kunnen plaatsen en mensen zullen je zeker laten weten of de timing niet klopt.

Sorry dat dit zo lang is, maar de waarheid moet naar buiten komen

Ik wil gewoon dat iedereen weet dat de specificatie op de Wicked Ridge Raider 400 De-Cock op hun webpagina niet correct is. En al een paar jaar niet meer... Ik heb een dealer gevraagd om de nieuwe Wicked Ridge Rader 400 De-Cock voor me te bestellen. Ik wachtte er bijna 4 weken op... 20-01-23 De dealer zette hem in elkaar en vroeg of ik ermee wilde schieten, ik zei nee, ik zal ermee schieten via de Chronograaf als ik thuiskom. Thuisgekomen en begonnen met schieten was de eerste schot 371 FPS, ik hoopte op 385 maar het was wat het was. Ik heb er misschien 7 of 9 keer mee geschoten, en plotseling schoot hij 338, de volgende schot was 341 en de volgende was 338. Ik heb alles bekeken, niets verkeerds gezien, dus ik schoot er weer mee en kreeg 371. OK, moet wel aan mij gelegen hebben.

Om een of andere reden dacht ik dat ik de as-tot-as moest controleren. De as-tot-as specificatie voor de Xbow is 19 inch. De mijne is 19,75 inch. Ik belde de klantenservice, de zeer aardige dame daar zei ja, het zou 19 inch moeten zijn. Ze zei dat ik hem terug moest sturen en dat ze hem voor me zouden repareren.

Ik stuurde hem op en kreeg een telefoontje van de technicus die zei dat hij aan mijn Xbow werkte. Hij zei dat hij hem in elkaar had gezet en de snaar en kabels een beetje had aangepast, hij schoot 380 FPS, ik zei geweldig, ik vroeg hem naar de as-tot-as, hij zei dat hij er nog eens naar zou kijken en me terug zou bellen, dat was op 9-2-23. Vandaag, 10-2-23, belde hij en zei dat hij de as-tot-as niet kon aanpassen, dat het veilig was om zo te schieten, ik zei dat ik weet dat het veilig is om zo te schieten, maar de boog is nog steeds niet volgens de specificatie. Hij zei dat hij iemand anders zou laten komen die het me beter kon uitleggen. Een andere meneer kwam aan de telefoon en begon me uit te leggen dat ze de boog niet in de specificatie konden zetten... Hij zei dat de ledematen en de snaar en de kabel allemaal correct waren voor die boog. Ik vroeg waarom je hem niet in de specificatie kunt zetten???

Hij zei dat toen ze een paar jaar geleden andere nokken op de Wicked Ridge Raider 400 De-Cock zetten, de as-tot-as veranderde en ze alle Raiders die ze in gebruik hadden gemeten en dat ze allemaal 19,75 inch maten.

Nu word ik erg overstuur. Ze verkopen deze bogen al jaren en vertellen het publiek niet dat de specificatie is veranderd. Ik vind het niet leuk om te worden belogen of misleid over zoiets. Het is tegen de wet!!!!! Ze sturen de Wicked Ridge Raider 400 terug buiten hun gepubliceerde specificatie. Ik ben niet erg blij met TenPoint en schimmige marketingpraktijken!!!!! Waarom verbergen ze dit voor het publiek???? Ik denk dat we allemaal weten waarom!!!!!!
Ik ben ook misleid. Na aankoop zou de klauw niet in de kolf vergrendelen zoals uitgelegd. De dealer zegt dat het al jaren een defect is en dat het bedrijf het niet heeft gerepareerd. TenPoint vertelde me om hem op zijn plaats te houden met een kleine bundgee of een haarband! Echt, het is gloednieuw!
Zal het niet terugnemen of repareren of vervangen. Het is pas een week oud! Koop geen Wicked Ridge, ze verbergen hun fouten in de productie en zullen hun garanties niet nakomen.

De gelukkigste dag van mijn leven was toen ik stopte met het gebruiken van mijn Chrony....
De op een na gelukkigste dag was toen ik stopte met het wegen van mijn dieren.

Ik had vroeger mijn eigen boogschiet-berenhuntingservice.

Een man schoot een zwarte beer en was de koning te rijk.

Na het wegen en het bepalen van een gewicht van 175 veld-gekleed was hij down.

Ik zette de weegschaal na twee jaar weg en mijn commentaar toen me werd gevraagd wat ik dacht dat het zou wegen was,
"Dat is een mooie beer".

Ik ben ook misleid. Na aankoop zou de klauw niet in de kolf vergrendelen zoals uitgelegd. De dealer zegt dat het al jaren een defect is en dat het bedrijf het niet heeft gerepareerd. TenPoint vertelde me om het op zijn plaats te houden met een kleine bungie of een elastiekje! Echt waar, het is gloednieuw!
Zal het niet terugnemen of repareren of vervangen. Het is pas een week oud! Koop geen Wicked Ridge, ze verbergen hun fouten in de productie en zullen hun garanties niet nakomen.
Ik zei dat je een bungie moest gebruiken totdat de clip er was en ik vertelde je ook dat ik het graag terug naar TenPoint zou brengen om het te bekijken. Laat gerust de e-mails zien.

21 - 39 of 39 Posts